page view image

Ingamay Hörnberg og Lennart Sjöholm

Informasjon
event image

Torsdag 24. oktober får vi besøk av av Ingamay Hörnberg og hennes mann Lennart Sjöholm i Soli kirke.

Mange av oss husker Ingamay fra 70 og 80 tallet da hun var på det mest aktive som sanger.

Ingamay har gitt ut hele 8 innspillinger og flere av dem ble bestselgere i Norge. Mest kjent er hun kanskje for sangene « Kom inn i Guds solsken» og «Tänk at få vakna», sistnevnte er en oversettelse av Cat Stevens
«Morning has broken» som Ingamay selv satte teksten til.

Hun jobbet i mange år som programleder i TV3, og ble bla. kjent som stemmen til barnefiguren Skurt. Ingamay gjør gjerne kirkekonserter, og har bla. deltatt på Skjærgårdssang i Langesund.

Med seg på konsertene har hun sin ektemann Lennart Sjøholm som er hennes pianist. Lennart er en av Sveriges mest kjente musikkprodusenter, og har bla. spilt med store artister som Carola, Roland Utbult, Rune Larsen, Evie, Pelle Karlsson og Choralerna.

Velkommen til ny kirkekonsert i nydelig Soli kirke!

konsert soli solli sarpsborg kirke kirkekonsert ingamay lennart skurt sverige

Restriksjoner

Kjøpte billetter refunderes ikke.
Ledsagerbevis aksepteres.